Green marketing projekt
Zöld marketing projekt
MARKETING GOING GREEN – A FENNTARTHATÓSÁG KONTEXTUSAI ÉS A FENNTARTHATÓSÁGGAL ÖSSZEFÜGGŐ SZEMLÉLETFORMÁLÁS LEHETŐSÉGEI A ZÖLD MARKETING KONTEXTUSÁBAN
A Társadalomtudományi Kar a Nemzeti Tehetség Program keretében támogatást nyert a Miniszterelnökség megbízásából az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő által kiírt „Innovatív tanulási környezet kialakítása és komplex tehetségsegítő programok megvalósítása” pályázati felhíváson.
A pályázat címe: Marketing going green. Alcím: A fenntarthatóság kontextusai és a fenntarthatósággal összefüggő szemléletformálás lehetőségei a zöld marketing kontextusában. A projekt azonosítója: NTP-INNOV-22-0036. A megítélt támogatás összege: 7.437.000 Ft.
A pályázat szakmai vezetője Dr. Kovács László, az Üzleti Kommunikáció és Marketing Tanszék tanszékvezetője.
A projekt célja, hogy Szombathelyen, az ELTE TáTK helyi képzéseiben tanuló, kiválasztott közgazdász hallgatókkal megismertesse a fenntarthatóság és a fenntartható fejlődés egyes kontextusait, majd rámutasson, hogyan befolyásolják ezek a megfontolások vállalkozások működését és marketingtevékenységét a zöld termékektől a fenntarthatóság kommunikálásán keresztül a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáig.
A pályázat során a TÁTK Közgazdaságtudományi Intézet hallgatói előadásokon ismerkedhetnek meg a fenntarthatóság tág területével: a fenntarthatóság elméleti, természettudományi összefüggéseitől kezdve a gazdaságát egészét és egyes ágazatokat érő kihívásokon keresztül a konkrét, cégspecifikus megoldásokig. A projekt során az órákon és a workshopokon olyan tudást, kompetenciákat és készségeket sajátíthatnak el, amelyet később, a gazdasági életben tudnak hasznosítani, hogy zöldebbé és fenntarthatóbbá tegyék vállalatok működését.
A projekt – alkalmazkodva az új normalitáshoz – részben online kerül megszervezésre. A megvalósításba a kar oktatói és kutatói mellet számos hazai egyetem oktatója, illetve az üzlet szféra szakemberei is bekapcsolódnak.
A projekt tervezett záró dátuma: 2023. 06. 30.