Hallgatói igény- és elégedettségmérés 2022-ben is

Az ELTE Minőségügyi Irodája hetedik alkalommal bonyolítja le a szolgáltatási felmérést. A kérdőív az Egyetemen jelenleg elérhető szolgáltatásokkal kapcsolatos hallgatói elégedettség mérésére és a felmerülő igények összegyűjtésére irányul.
A kérdőív többek között olyan területekre terjed ki, mint a hallgatói ügyfélszolgálat, a tanulmányi hivatalok, valamint a nemzetközi, a könyvtári, a karrier- és a sportszolgáltatások.
A felmérés célja olyan visszajelzések gyűjtése az egyetemvezetés számára, amely alapján kijelölhetővé válnak a jövőbeli fejlesztések irányai, területei.
A kitöltésre a 2021/22-es tanév tavaszi félévben az ELTE-vel aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkező hallgatók kaptak felkérést a tanulmányi rendszerben.
A kérdőívek kitöltésére március 27. 23:30-ig van lehetőség.