Generációk, szubkultúrák, reklámok, influenszerek
Közösségszervezés szakos hallgatók tartottak konferenciát

Az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar szombathelyi Pedagógiai és Pszichológiai Intézetének (PPI) Közösségszerelő Műhely elnevezésű programsorozata keretében rendezték meg a .MI. hallgatói konferenciát.
A Közösségszerelő Műhely, Velics Gabriella egyetemi docens vezetésével, a PPI hallgatóinak és oktatóinak közösségi tere, amely az egyetemisták pályára készülését támogató kezdeményezésként indult el 2020 őszén.
A felkészülés során a Z generáció nappali, valamint az X és Y generáció levelező tagozatos hallgatói közösen dolgoztak, ezzel is erősítve az együttműködésüket.
A konferencia első felében angol és német nyelven, a széles értelemben vett közösségszervezés témakörében hangzottak el előadások. A hallgatók idegennyelvű tanulmányok alapján ismertették, hogy az egyes országokban élőket a szakemberek milyen módszerekkel próbálják bevonni a közösségi életbe. Szó esett az elmaradott afrikai térségek és a természeti katasztrófák sújtotta területek lakóinak nyújtott közösségi szolgáltatásokról is.
Majd a X, az Y és a Z generációk kommunikációs szokásait, kultúráját, illetve identitását boncolgató előadások következtek, amelyeken egyebek mellett kiderült, hogy a fiatalok miért szeretnének vagy éppen miért nem szeretnének valamely szubkultúrához tartozni és miért irritálják a társadalmat a szubkultúrák.
A konferencia utolsó előadása a reklámokat és az influenszereket vette górcső alá: kitért ezek hatásaira, és kitért a reklámozás szabályozására is.