Eljárásrend

Tisztelt Hallgató!

2020. évi LVIII. törvény 79. § (10) bekezdése és a 350/2021. (VI. 24.) Korm. rendelet értelmében a nyelvvizsga hiányában ki nem bocsátott oklevelek a záróvizsgával rendelkezők részére kiadhatóvá váltak.

Ha Ön korábban az Eötvös Loránd Tudományegyetem Savaria Egyetemi Központjában 2021. augusztus 31-ig sikeres záróvizsgát tett, és nyelvvizsga hiányában nem kapta meg oklevelét, kérjük, hogy olvassa el a következőket és az oklevél kiadás során eszerint járjon el.

Ha a záróvizsgát követően a Neptunban szereplő adataiban változás történt, az oklevél kiállítás előfeltétele az adategyeztetés, mely azért szükséges, hogy az oklevél tartalma pontos legyen, kézhezvétele mielőbb megtörténhessen. 

Kérjük, hogy az itt elérhető adategyeztési űrlapot töltse le, majd a letöltést követően géppel töltse ki és pdf-ként mentse el. A lementett pdf dokumentumot ügyfélkapun keresztül hitelesítse ezen a webhelyen. Az ügyfélkapu hitelesítés során a saját e-mail címét adja meg! A hitelesített dokumentumot a tanulmanyi@sek.elte.hu címre kérjük továbbítani.

Ügyfélkapu hiányában az adatokat a Belügyminisztérium központi adatnyilvántartója segítségével ellenőrizzük. A helytelen adatok megadása vagy elütés esetén az oklevélkiállítás időtartama jelentősen növekedhet. 

Ha a fenti azonosítások sikertelenek, akkor az intézmény személyi okmány hiánypótlásra szólítja fel az igénylőt. Figyelem! A feldolgozásnál az ügyfélkapun keresztül hitelesített adatlapokat kezeljük prioritásként.

Munkatársaink a megadott elérhetőségein szükség szerint felveszik Önnel a kapcsolatot. Ha nem keresik, akkor az adatfeldolgozás során minden szükséges információ rendelkezésre áll, hogy az oklevelét kiállítsuk.

Tájékoztatjuk, hogy az oklevelet postai úton kézbesítjük az adategyeztetés során megadott címére.